Välkommen till Lulegymnasternas anmälan till gympakö

Det brukar bli problem då man fyller i detta formulär via telefonen - fyll i via dator!

Tack för att ni väljer att ställa er i Lulegymnasternas gymnastikkö!

För att anmäla ditt barn till en grupp fyll i så utförlig information som möjligt nedan.

Från och med hösten 2020 har vi ändrat vårat kösystem.

Det kommer inte längre vara möjligt att ställa sig i kö till våra tävlingsdiscipliner. Trupp, Kvinnlig AG, Manlig AG är fortsättningsgrupper där vi endast tar in från våra basgrupper (KG-grupperna) eller gymnaster från andra föreningar.

Vill du hjälpa till som tränare/hjälptränare gör du en intresseanmälan i ett separat anmälningsformulär i formuläret "Intresseanmälan ledare". Formuläret hittar du på vår hemsida.

OBS! Ni får inte ett "kö-nummer", så att maila och fråga efter hur lång tid det tar att få plats blir svårt för kansliet att svara på. Antalet lediga platser som vi kan erbjuda beror på hur många befintliga och nya ledare som vi har i föreningen. De ålder på de barn till de föräldrar som börjar som hjälpledare hos oss, definierar också typer av grupper som vi har möjligt att starta vid varje termin.

Fyller du 14 år i år eller äldre och vill börja träna ber vi er kontakta enskild disciplin via deras mail:

Kvinnlig AG: lulegymnasterna.kvag@gmail.com

Manlig AG: lulegymnasterna.mag@gmail.com

Truppgymnastik: lulegymnasterna.trupp@gmail.com

(För studenter vid LTU fyller ni i uppgifterna längre ner på sidan)

Genom att Ni skickar formuläret godkänner Ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR.

• När ni har ställt ert barn i vår kö kommer ni först få ett bekräftelsemail som kvitto på att ni har ställt ert barn i kö.
  • När ni får en plats i en grupp kommer ni att få ett mail om detta. Just nu ligger kötiden till våra grupper på cirka 1 år men vi jobbar dagligen med att korta ner denna kö.

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Våra valbara grupper
Välj grupp som passar ditt barn i ålder.
Alla kan gympa. Gymnastik för barn och ungdomar med funktionsnedsättning
Stor&Liten (2-4 år. Vuxen är med på passet)
Barngymnastik (födelseår 5-6 år. Vuxen är inte med på passet)
KG-Stars/Moon (födelseår 7-12 år. Breddgrupp ingen tävlingsgren)
Parkour (Från 7 år och uppåt)
Jag/mitt barn är född 2010 eller tidigare
Allergi *
Här fyller du i om ditt barn eller du själv har någon allergi som vi bör vara medvetna om.
Gluten
Laktos
Mjölkprotein
Nötter
Ingen allergi
Annan allergi
Om du fyllde i "annan allergi" ovan, ange vilken
Foto *
Godkännande
Ni godkänner att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på Lulegymnasterna officiella hemsida, Facebook eller andra sociala medier
Ja, vi godkänner dessa kriterier
Ja, vårt barn får delta men utan namn
Nej, vårt barn får inte delta
Engagera dig i föreningen
I en ideell förening finns det många saker att engagera sig i. Någon i vår familj skulle kunna vara intresserad av att engagera sig.
Jag vill bli ledare *
Om du som förälder/anhörig går in som tränare får den sökande förtur. Föreningen hjälper till med utbildning m.m.
Nej
Engagemang
Samarbete - mitt företag funderar på att sponsra/samarbeta med föreningen. Kontakta mig gärna!
Arrangemang- Jag är gärna med i grupper som anordnar tävlingar eller aktiviteter för Lulegymnasterna
Fix & trix -Jag kan bidra med att fixa och laga saker på städdagar eller dyligt
Sjukvård - jag är sjukvårdsutbildad och hjälper gärna till vid tävlingar och uppvisningar.
Jag är student
Är du student vid ett universitet/högskola får du reducerat pris. OBS! Gäller enbart om du är över 18 år och funderar på att träna själv.
Personuppgifter *
Genom att anmäla ert barn eller dig själv godkänner ni att vi använder uppgifter i vårt register enligt Dataskyddsförordningen (GDPR).
Övrigt
Här fyller du i om det är någonting annat du vill att vi ska veta om. Exempelvis om det är någon specifik grupp ni vill in i, tidigare erfarenheter, annan idrott som kan spela roll.
Personuppgifter
PersonNr * -